عشق زندگی من

از سری داستان های می می نی

1389/10/30 10:43
نویسنده : مامان مریم
11,417 بازدید
اشتراک گذاری

تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول
  درخت و برگ و ریشه              تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول           
            تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول         می می نی پیدا میشهتصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول
                             تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول  
                                      تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول  تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول

می می نی جون کجایی؟  خوابی مامان یا بیدار؟! تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول   تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اولمیای من و تو با هم بریم خرید تو بازار؟

اخ جون چه کار خوبی! حتما می ام مامان جون تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول   تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول خیلی خوشم میاداز مغازه و خیابون 

مامان ببین چی میگم گوش کن به حرف مادر  تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول  تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول هر جا میرم با من باش هی نرو این ور اون ور 
باشه مامان من اینجام حرف هات میمونه یادم تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول   تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اولاین جا چقد شلوغه!میگیره قلب ادم

به به ببین چی اونجاست! موتور!چه قد قشنگهتصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول  تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اولچرخ جلوش میچرخه صندلیش ابی رنگه
 
پس کومی می نی؟ ای وای رفته کجا؟خدایا!   تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول  تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اولالان که پیش من بود گفتم بمون همین جا  

مامان! مامان!کجایی؟نگاه بکن من این جام  تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول  تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول   میخوام پیش تو باشم  دیگه موتور نمیخوام
اقا پلیس کمک کن -مامان جونم گم شده  تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول  تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول        نمیشه پیداش کنم قاطی مردم شده
-گریه نکن پسر جون اروم بگیر ساکت باش     تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول  تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول چه شکلیه مامانت چه رنگیه لباس هاش
-شکل منه>   فقط اون بزرگه و قد بلند   تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول  تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول  لباس هاش هم ابیه  گوشواره هم میبنده
-پیدا میشه مامانت بیا با هم بگردیم        تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول  تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول  یه وقت دیدی که خیلی زود اونو پیدا کردیم 
الان مامان جون تو همین جا پیدا میشه    تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول  تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول     وقتی اونو میبینی فوری دلت وا میشه
خدای من می می نی!میبینمش اوناهاشتصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول  تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول کجا بودی عزیزم!گفتم که پیش من باش
اروم بگیر عزیزم     گریه دیگه نداره          تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول  تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول     دستمو محکم بگیر تا گم نشی دوباره
-یادت باشه همیشه همراه من بیایی     تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول  تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اولهیچ وقت بدون مامان تنها نرو به جایی
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

آرتین خان
30 دی 89 13:00
سلام مامانی خسته نباشی با نی نی داری سخته؟ 2 تا گل پسر ؟ رسیدگی بهشون راحته؟ من که تو همین یک دونه حسابی موندم راستی چند سالتونه؟ من 26 سالمه راستی اون کتابی که گفتی اسمش چیه؟ خوشحالم که باهاتون آشنا شدم امیر مهدی جون رو ببوس فکر کنم قولدور باشه نه؟؟؟
مامان الی
30 دی 89 13:58
سلام سلام...
اومدم کشتی بگیرم با داداشام...
حریف میطلبم
کی با من رفیق میشه تا بریم فوتفال باژی کنیم؟؟؟!!


سلام نازگلم.بيا با هر دوشون بازي کن.بوس بوس.
مامان رضا
1 بهمن 89 15:36
سلام مامان مریم جون ظاهرا امیر مهدی دقیقا 1 سال از رضا بزرگتره پس باید تدارک تولدشون رو باهم ببینیم.از اینکه با مامان گلی مثل تو در ارتباط هستم خوشحالم راستی من هنوز نتونستم عکس رضا رو بذارم اگر بتونی کمکم کنی ممنون میشم فعلا بای
نگارین نسرین
2 بهمن 89 15:14
سلام مامان مریم .دستت درد نکنه.خیلی عالیه.
محيا كوچولو
10 آذر 90 13:08
سلام خاله اين كتاباي مي مي ني خيلي خوبن. كتابهاي ديگه مناسب هم اگه ميشناسيد برام معرفي ميكنيد؟
217
22 اردیبهشت 95 11:07
کسخل که شاخ و دم نداره