عشق زندگی من

تعطیلات ما

1391/3/19 16:33
نویسنده : مامان مریم
1,573 بازدید
اشتراک گذاری

روزپدر

روز پدر بر تمامی پدران ایران زمین الخصوص بابا امیر  و بابا جونت مبارک باد. 
امسال روز پدر واسه بابا جون  تشک برقی گرفتم تا برای کمر دردش استفاده کنه.خیلی خوشحال شد.هر سال واسش چیز های مختلفی میخریدم اما وقتی امسال  از درد کمرش شکایت داشت گفتم این بهترین چیزه.دکتر رفت اما جواب  همه ازمایشاتش خدا رو شکر خوب بود فقط  از درد ÷اهاش به کمرش زده بود.اما مامان جونت دیسک کمر  گرفته.ولی خب این وسیله خوبیه واسشون.انشالله سایه پر مهر همه پدر و مادرها بالای سر بچه هاشون باشه پدر و مادر ما هم همینطور و سلامت باشن.
واشه بابا امیرم یه تیشرت خوشگل خریدم که خیلی دوسش داره و تو نوشهر خریدیم.جالب اینجا بود که هنگام خرید یه استخر توپ با سرسره داشت داخل مغازه کلی با جواد و امیر حسین بازی کردین.از نکات خوش به حالی ام رایگان بودنش بود.اخه تمام وسایل بازیتو شمال پولی.این دیگه تعجبی بود.کلی ورجه وورجه کردین و ما هم با خیال راحت خرید کردیم.
 
ثبت نام کلاس سفال

خیلی دوست داری کلاس سفال بری و علاقه نشون میدی خب مامانم از خوشحالی تو خوشحالم.حالا که دوهفته کذشته هی میپرسی کی میرم مهد.ولی خب من برات برنامه ریختم که تابستون استراحت و کلاسهای تخلیه انرزی مثل سفال ..موسیقی بفرستمت.بغلوقتی بهت گفتم مامانی بزرگ شدی دیگه باید بری مدرسه
{پیش دبستانی} کلی ذوق کردی ولی بعد گفتی اخه میخوام برم مهد.حالا امروز بهم میگی مامان کی میرم مهد .میگم هر وقت باز شد بعد میگی مامان من دیگه بزرگ شدم نباید برم مهد باید برم مدرسه.قلب
 
سفر شمال

بعد از دو ماه تعطیلات و رفتیم شمال نوشهر خیلی دوست داشتی و دو هفته بودی و کلی بازی کردی .غروبا بعضی روزا میبردمتون لب دریا شن بازی میکردین و بعد از  ماسه بازی یه راست حموم.خیلی کیف میکردین.روزام که تو حیاط اسکوتر بازی و دوچرخه بازی.÷ارک رفتیم کلی بازی کردین.با هم خونه امیر علی و امید رضا رفتیم.کلی با جواد که الان ماشالله مهد میره  جور شدین و بازی کردین.منم که یا بیرون بودم {حیاط} مواظبتون و یا خونه و مشغول کتاب خوندن ...کمک به مامان جونی...ساکت نگه داشتم شماها و خوابوندنتون بودم و شبا هم زود میخوابوندمتون و  میرفتم روی ایوان مینشستیم .ویا بدمینتون بازی میکردم با سمیه.کلی سبزی ام خریدم برای  خودمون.

خاله مهدیسقلب

امروز خاله مهدیس و جواد و شوهر خاله فرشیدت میان تهران و پیشمون و کلی خوشحالی و لحظه شماری میکنی واسه اومدنشون.و میپرسی کی میان.مامانم  اسباب بازی هات و جمع کردم به غیر از ماشین بزرگ کنترلیت و دوچرخه داداشت و کامیونت تا از دعوا کردنتون سر اسباب بازیها و شلوغ سدن خونه جلوگیری کنم.چشمک

پسندها (1)

نظرات (16)

فرشته مامان امین رضا
21 خرداد 91 22:06
سلام خانوم به به رسیدن بخیر خوشحالم که آمدی . بسلامتی پسرت بزرگ شده وآقا.خدابرات حفظش کنه.
فرشته مامان امين رضا
7 تیر 91 12:09
سلام گلم آپم
ني ني شكلك
8 تیر 91 19:05
راي شما ثبت شد شمابا همين آي پي به دو كودك ديگر هم مي توانيد راي بدهيد ممنونم از نگاه زيبايتان
ني ني شكلك
14 تیر 91 18:29
تابستون خوش بگذره امير مهدي آقا.
ني ني شكلك
15 تیر 91 19:41
برخیز که حجت خدا می آید / رحمت زحریم کبریا می آید از گلشن عسگری گذر کن که سحر / بوی گل نرگس از فضا می آید ولادت امام زمان(ع) مبارک باد بوس براي پارسا جون
فرشته مامان امين رضا
17 تیر 91 10:45
سلام آپ كردم
مامان امیرناز
21 تیر 91 0:17
سلام عزیزم تفریبا همسن امیرجونم هستی امیدوارم شمال خوش گذشته باشی گل پسر
سنا
21 تیر 91 10:06
سلام. وبلاگ قشنگی داری. آدرس وبلاگت رو در قسمت پیوندهای وبلاگم قرار دادم. اگه وقت داری به وبلاگ من هم سر بزن و اگه دوست داشتی لینکش کن. مرسی http://sohrab8sana.blogfa.com
سپیده
23 تیر 91 22:09
ممنون از نظراتتون که واقعا به دردم خورد وباعث شد بیشتر فکر کنم وقسمت هایی رو که احتیاج به گذشت داره ویرایش کنم بازم ممنون لطفا باز هم سر بزنید ومارو خوشحال کنید
فرشته مامان امین رضا
30 تیر 91 19:09
سلام باجشن تولدآپم
مامان هوراد
16 شهریور 91 8:21
آفرین به پسر گل که مدرسه را اینقدر دوست دارد پسر سفالگر موسیقی دان همیشه شاد باشید
ملیحه مامان ستایش
18 شهریور 91 14:18
سلام عزیزم. منو ببخش که دیر به دیر میام.تعطیلات خوش گذشته؟ خوشحالم که اومدم و امیرمهدی جونم رو دیدم. ببوسشون از طرف من


سلام عزیزم.نمیتونم وارد وبت بشم گلم
مرمر
12 مهر 91 22:30
سلام مامان امیر مهدی جون.خوبی؟من مامان نی نی کسرا هستم.وبلاگ خوبی داری .امیدوارم وبلاگت هر روز پربارتر از دیروز بشه.به وب منم سر بزن(البته اگه دوست داری).اگه خواستی منو با اسم (کسرا قندولک مامان) لینک کن.بای تا های.
محمدحسین عشق جاودان
14 مهر 91 18:16
سلام عزيزم خوبين خوشين الهي هميشه موفق باشين
ارین و مامانش
6 آذر 91 13:00
__________*___*__*________**:::::: ______________*__*_______**:::::::: _______________*__*_____**::::::::: ________________*__*___*::::::::::: _________________*_*__*:::::::::::: _____**********____##*:::::::::: ___**:::::::::::::::::: ^^*:*:: __**:::::::::::::::::::^^^**::::::::::: ___**:::::::::::::::::::::^^ ^*::::::::::: _____**:::::::::::::^^*::::::::: __________****::::::::::::^********* ____________**::::::::: ___________**:::::: _______.oº º .****** ……O º * *.° º ...° ....O .......°o O ° O .................° .............. ° ............. O .............o....o°o .................O....° ............
مامان گیسوجون
22 فروردین 92 11:38
سلام عزیزم سال نو مبارک الهی که سال پر خیر و برکتی پیش رو داشته باشید