عشق زندگی من

افتتاحیه

1389/10/30 11:49
نویسنده : مامان مریم
615 بازدید
اشتراک گذاری
تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اولسلام پسر عزیزم.....امروز که تو سایت ها دنبال مطلبی میگشتم چشمم به نی نی بلاگ افتاد و تصمیم گرفتم یه وب خوشگل درست کنم.تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول عزیزم  واسه داداش کوچولوتم درست کردم که اونم بزرگ شد مثل تو گلم ....وب خاطرات کودکی داشته باشه و  خاطرات مامان و بخونه.کل مطالب حذف شد یعنی اشتباه خودم بود دوباره درستش کردم.امروز افتتاحیه اش شده.   دوستت دارم.تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول مامان مریمتصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

alireza
30 دی 89 12:28
سلام خيلي باحاله چيز هاي جالبي رو گذاشتي.
بهار
2 بهمن 89 13:00
وبلاگ قشنگی داری موفق باشی عزیزیم مطالبت هم جالب بود