عشق زندگی من

هفته اول مهد

1390/1/27 0:55
نویسنده : مامان مریم
1,645 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر عزیزم  .مامان فدات.

ببخش این مدت دیر اومدم  برات بنویسم.اخه درگیر مهدت و کارات بودم.و از طرف دیگه  واست شیرینی های خونگی درست میکردم و بیحوصله شده بودمniniweblog.com

 

.اخه شما همش میگفتی واسم کیک درست کن .اینقدر به کیک علاقه نشون میدی که دیگه مامان تنبلی رو گذاشتم کنار و  دوباره شروع کردمniniweblog.com

 


       


.مهد و خیلی دوست داری .محیطش ...دوستات و از همه مهمتر خانوم مربیتو.niniweblog.com

 

 وقتی صدات  میکنم  از خواب پا میشی قربونت بشم که دوست داری



.البته با یه تاخیر نیم ساعته میری. وقتی ام میام دنبالت گریه میکنی میگی چرا میای دنبالم.برو.

خیلی محیط مهد تاثیر داره تو جذب بچه ها .من به این نتیجه رسیدم.باید بچه ها رو به مهدی فرستاد که مربی فرصت توجه کردن...رسیدگی و محبت و داشته باشه تا بچه علاقه مند بشه.niniweblog.com

 

شعرم یاد گرفتی البته اولین روز   فقط میگفتی فصل بهاره همین و تکرار میکردی.اما الان تا نصفش و بلدی.جالبترین قسمت زمانی که  داداش هم ادای تو رو در میاره و دستش      و تکون میده و اااااا میکنه.niniweblog.com

 

فداتون بشم.مامانم  جهارشنبه ای اومدم از پشت پنجره خوندنت niniweblog.com

 

و دیدم و کلیم تشویقت کردمniniweblog.com

 

.نقاشیایی که تو مهد انجام دادی برات رو دیوار چسبوندم.خیلی خوشحال شدیniniweblog.com

 

.از بس به مهد علاقه نشون میدی و بازی و دوست داری  روزای اول خوراکیات و نمیخوردی

 اما از وقتی گفتم اگه نخوری  خانوم مربی میگم نزاره بازی کنی نا خوراکیتو بخوری.niniweblog.com

 

الان ماشالله تا حدودی میخوری







امروزم رفتیم پارک وکلی بازی .کردی .تاپ...سر سره...و...داداشم حسابی بازی کرد.niniweblog.com

بعدم رفتیم خونه باباجون علی شام بودیم و تو هم شام  خوردی  و خوابیدیniniweblog.com




     غزیزم انشالله همیشه تو زندگیت موفق و موید باشی.   
.

 

  دوستت دارم.

.
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

مامان فرشته
27 فروردین 90 15:46
سلام عزیز دلمممممممم خوبی ؟ ای جان قربون نقاشی هات و شعر خوندنت برم من عزیز خاله بوسسسسسسسس
مامان غزل
27 فروردین 90 23:58
سلام عزیزم. موفق باشی جوجو.
آذر
28 فروردین 90 0:12
با کلی شرمنده گی و تاخیر سال نوتون مبارک تاخیر من واسه خاطر بردیا ست که بیش از اندازه شیطون شده. مهد رفتنت مبارک عزیم آفرین به مامان هنرمند و شیرینی پز منم میخوامممممممممممممممم
فرشته مامان امین رضا
30 فروردین 90 3:31
سلام سال نو مبارک.همیشه شاد وسلامت باشین مهد رفتن عزیز نازت هم مبارک.ا.ونجا بیشتر بهشون خوش می گذره
صفورا
30 فروردین 90 11:50
سلام ممنونم که از وبلاگ تبسم دیدن میکردید و ببخشید که بخاطر برخی مشکلات نمیتونستم آپدیت کنم و بازدید های شما رو از دست دادم خوشحال میشم باز هم افتخار بدید و از وبلاگمون دیدن کنید مهد رفتن امین رضا جون رو هم تبریک میگم
سيدمهدي
31 فروردین 90 1:50
سلام.خواهري زود بيا كه با قسمت دوم آپم زودباش ديگه
مامان روژین
1 اردیبهشت 90 15:53
اولین نظر در سال نو رو با گله شروع کنم ؟ نمی زاری که آخه ؟ چرا بی وفا شدی ؟ چرا امیر مهدی و امیر حسین تو لینکهای روژین هستند ولی برعکسش نه ؟ چرا الان روزه ؟ چرا ماست سفیده ؟ چرا بچه شیرینه ؟
محمدحسین عشق جاودان
2 اردیبهشت 90 13:21
سلام .به سلامتي موفق باشي خاله جوني .دعا کن پسمل منم بره مهد کودک از دست محمد حسين که هر کاري مي کنم نمي ره
پاتوق98
3 اردیبهشت 90 1:12
با سلام ... همکار عزیز اگر مایل به تبادل لینک هستید ما را با عنوان : پایگاه سرگرمی پاتوق98 لینک کرده و سپس لینک خود را در قسمت دوستان سایت ما ارسال نمایید : http://www.patogh98.com/links لینک شما در صورتی که ما را لینک کرده باشید ثبت میشود و در لیست قرار میگیرد در صورتی که به مشکل برخوردید و یا لینکتان ثبت نشد ابتدا ما را لینک نمایید سپس آدرس وبلاگ و عنوان مورد نظرتان را برای ما در صفحه زیر ارسال کنید تا لینکتان را ثبت کنیم http://www.patogh98.com/contact مشخصات سایت پاتوق98 : www.Patogh98.Com بازدید روزانه = 40.000 بازدید رتبه سایت در ایران : 181 رنک گوگل: 3 موفق و پیروز باشید
مامان شیدا
3 اردیبهشت 90 1:56
بله دییییییییییگه ما رو فراموش کردی خانوم ولی ما به یادتیم بوسسسسسسسس
مامان یکتا
3 اردیبهشت 90 10:06
سلام عزیزم خسته نباشید ممنون که سر زدید .... نوش جانت عزیزم
مریم
3 اردیبهشت 90 10:45
سلام مامانی سلام نینی ناز نازی امیدوارم رفتنن به مهد کودک شروع خوبی باشه دیانای منم از 8 ماهگی رفته مهدکودک خیلی بهشون خوش میگذره مرسی از اینکه به وبلاگم سر زدی اگه موافق باشی باهم تبادل لینک کنیم موفق باشی بای
مامان آنیسا
3 اردیبهشت 90 11:58
سلام عزیز دلم خوبی از طرف من وآنیسا امیرمهدی رو ببوس حتما به جمع دوستهای آنیسا اضافش میکنم
محمد گیان
3 اردیبهشت 90 13:14
سلام خاله خسته نباشی ممنون که سر زدی راستی کیک هم نوش جان
سيدمهدي
4 اردیبهشت 90 2:22
سلام خواهر مريم گلم مياي يا گريه كنم
مامان روژین
4 اردیبهشت 90 2:46
مامان روژین :نه بابا . چه عجب ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ روژین :مرسی خاله جونی . دوست دارم . شما رو نه ها . امیرحسین جونم رو .
دانیال عشق عمه رویا
4 اردیبهشت 90 9:39
ای جانم نازی
مامان روژین
6 اردیبهشت 90 0:42
امیر حسین جون میبینی مامانیت چه تنبل خانومی شده ؟؟؟؟ نچ نچ نچ .
rahim
6 اردیبهشت 90 20:43
سلام وبلاگ جالبی داری ممنون میشم به ما هم سر بزنی با دنلود تصویری شهرام صولتی
سونیا
10 اردیبهشت 90 12:27
ای جان چه پسمله نازیه خدا براتون حفظش کنه
فرشته مامان امین رضا
18 اردیبهشت 90 11:06
آپم