عشق زندگی من

خرید با گل پسرای مامان

1389/12/21 13:17
نویسنده : مامان مریم
1,099 بازدید
اشتراک گذاری




سلام عزیز مامان..خرید رفتن با شما خیلی جالب توجه

.نیم ساعت قبلش من با شما صحبت میکنم.مامانم بیرون میریم نگو این و میخوام اونو میخوام(اخه همه چیز داری. ولی خب سیر نمیشی.هی میخوای داشته باشی) تو هم میگی چشم.بعد میگی مامان بیرون چیزی نخوایا.تازه انگشت اشارهتم نشون میدی به امیر حسینم میگی.

به قول بابا من شما رو بد عادت دادم..وقتی که بیرون میریم.شروع میکنی.مامان مریم.من ماشین میخوام.یالله ماشین بخر.من ماشین ندارم.این و بخر.ا مامان چیپف.چیپف بخر.جلوتر که میریم مامانی ببین مرد عنکبوتی(تا حالا اینقدر مرد عنکبوتی برات خریدم که امارش از دستم در رفته شما هم خراب کردی یا گمش کردی)

مامان مریم کیف نخریا  ا ّّآآچرا اینجا میری مریم ماشین میخوام الان پول و تموم میکنی.هی منم میگم هیس تو بیشتر میکنی

.تازه  با عمه اینا رفته بودیم فروشگاه تو ونک (چه کیفای مجلسی خوبی با قیمت خوب به قول خودشون حراج کرده بودن میفروختن.از ۱۵ تومن تا ۳۵ تومن).به خاطر اینکه گریه نکنی و صدات در نیاد  رشوه بهت میدادیم.راه به راه  چیز میخواستی..ذرت مکزیکی.پفک.بستنی.منم

مجبور بودم میخریدم تا صدای زیبایتان در نیاد و تو اون محیط گریه نکنی



.داداشتم که تو کالسکه میذارم.یا شیر میخواد یا خوابه یا میگه بغلم کن.شما رو هم که به پستانک عادت ندادم.بنابراین ساکت کردن داداشتم  جالب توجه


.البته اگه با بابایی بیرون بریم اونو میذارم پیش بابایی.گرچه اینروزا چون نزدیک عید بابایی هم سرش شلوغه و غیر از جمعه که رفتیم ونک بقیه روزا خودمون میریم دور و بر خونمون  گردش و خرید ..

نه هر روز.گل پسرای من شما عشق منید.بوسسسسسسسسسسسسس 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نسترن
8 اسفند 89 14:07
سلام شیطونای گل. وای چه سخته واقعا خرید با نی نی کوچولوها. منکه آرین جونو می ذارم پیش آناجونشون. اما بزرگتر که بشه یه جوری با خودم می برمش
مامان فرشته
8 اسفند 89 15:34
سلام عزیزمممممممممم خوبی خدا صبرت بده گلم ........... خوب یه خورده از درجه مهربونیت کم کن عزیزم بوسسسسسسسس برای خودت و دو گل خوشبوت
سودابه
10 اسفند 89 21:36
سلام ما یه بار خرید با باران رو امتحان کردیم همین قدر کافیه بگم که دلم میخواست هر چه زودتر به خونه برسم.خدا همه نی نی ها رو حفظ کنه.
مامان فرشته
12 اسفند 89 14:12
سلام عزیزم خوبی گل پسرای نازت خوبن ؟ بوسسسسس