عشق زندگی من

یه روز تعطیل

1389/12/21 13:19
نویسنده : مامان مریم
1,055 بازدید
اشتراک گذاری


سلام پسر گلم.اینروزها نمیدونم چرا حوصله نت و ندارم.


deborah.mihanblog.com

چهارشنبه یه سر رفتیم خونه مامان جون اینا.خیلی خوشحالی کردی.موقع برگشتن هر کاری کردم  نمیخواستی بیای خونه. خلاصه تا فهمیدی مامان میخواد گریه کنه اومدی.

امروز روز میلاد  پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص) است.این عید مبارک.به تو و تمام دوستای گلت.


رفتیم خرید کیف و لباس واسه مامان.تو هم که یا بدمن میخواستی یا شمشیر و یا هواپیما.که خلاصه به شمشیر کوچیک رضایت دادی وبعدم تا مرد عنکبوتی کوچیک و دیدی خواستی.

.به قول بابا عادت کردی که هر وقت رفتی بیرون یه چیزی بخوای.خب از بس ماشینات و خراب کردی .منم میخوام از سرت بندازم که عادت بد نکنی.
الانم که داری با داداشت بازی میکنی ..........امروزم که کلی کارتون داده و تو هم هی این کانال اون کانال کردی.شکلک های شباهنگ Shabahangفدای گل پسرام.ماشالله مامانم.

یه سایت زیبایی هست که انواع و اقسام بازی ها رو توش گذاشتند اونی که مناسب سنت باشه رو پیدا میکنم و.هر وقت که کار نداشته باشم و حوصله کنم  از این بازی ها باهات بازی میکنم.داداشتم دوست داره.شکلک های شباهنگ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان فرشته
3 اسفند 89 1:58
سلام مبارکت باشه مریم جونم ............ خوبی گلم ؟
نسترن
6 اسفند 89 10:09
سلام مریم جون. سعی می کنم حتما سر بزنم. ممنونم