عشق زندگی من

کمر درد من

1389/12/21 13:14
نویسنده : مامان مریم
1,143 بازدید
اشتراک گذاری
سلام پسر قشنگم

 

.اینروزا درگیر خونه تکونیم .اما خب با کمر دردی که بی خبر اومده سراغم نمیدونم چکار کنم.نمیدونم شاید فشار زیادی اوردم.

اخه من همیشه دوست دارم خودم کارام و انجام بدم.بنابراین  شنبه ای بدون یک دقیقه استراحت افتادم به تمیز کردن خونه.از اشپز خونه شروع کردم.

اما بعد از ۵ ساعت دیگه نتونستم تکون بخورم هنوز اتاق خواب و اتاق پذیرایی مونده اما مگه با این کمر درد میشه کاریم انجام داد..چقدرم دردش بده. نمیدونم چرا اینجوری شدم

.با اینکه از پمادی که عمه ات داده استفاده میکنم اما هنوز خوب نشدهام.

.بابایی ام گفته دیگه نمیخواد تمییز کنی یه نفر و میارم تمیز کنه.منم دودلم نمیدونم قشنگ تمییز میکنن یا نه.
                                              
                                                     
از دیروزم که    ه برف میاد و شما هم خیلی دوست داریدهی میگی مامانی برف.

منم شما رو با پلیسیشین مشغول کردم گرچه بلد نیستی باهاش بازی کنی اما خب همینجوریم ساکتی داداشتم میشینه پیشت.

انشالله برای هیچکی پیش نیاد و همه صحیح و سالم باشن







  .  
 دوستت دارم.
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)