عشق زندگی من

معرفی چند کتاب ویژه مادران عزیز

1389/11/10 16:47
نویسنده : مامان مریم
703 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به تمام مامانای عزیز و مهربون .تو اپ امروز میخوام چند تا کتاب خوب  بهتون معرفی کنم که خودم بعد از خریدن چندین کتاب مختلف و مورد قبول واقع نشدن این کتاب ها رو پیدا کردم  و واقعا تمام اون مطالبی که دوست داشتم در این کتاب ها وجود داشتند.

اولین کتاب 
 

  کتاب جامع و عالی** چگونه با کودکم رفتار کنم.** اثر دکتر گاربر


بیش از ۱۲۰۰ راه کار عملی و موثر برای حل مشکلات کودکان از تولد تا ۱۲ سالگی

توضیحات:

نویسندگان  این کتاب گروهی متشکل از یک روانشناس بالینی کودک...یک مشاور تحصیلی... و یک معلم کار ازموده هستند. این افراد به مدت چندین سال با تعداد بسیاری از والدین و کودکان مشاوره کرده اند سپس با استفاده از تجارب خود و عقاید دیگر متخصصان و حتی والدینی که روش های تربیتی موفقی را ازموده اند این کتاب را تالیف کرده اند.



کتاب بعدی.................کتاب درمان ناسازگاری و حسادت فرزندان

........پرفروش ترین کتاب به انتخاب نیویورک تایمز.....اثر     ادل فابر ......الین مزلیش....ترجمه میترا کد خدایان



کتاب سوم...........همه کودکان تیزهوشند اگر***تالیف دکتر میریام استاپرد



و..............کودکان سالمند اگر.............

.به نظر من این کتاب باید تو خونه همه مادران عزیز باشه.کتاب خوبیه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

نسترن
9 بهمن 89 11:38
سلام مریم جون. وبلاگ خیلی مفیدی داری. ممنونم که به منم سرزدی
مامان الی
10 بهمن 89 2:47
ســــــــــــــــــــــــــــــــــلام، من اومدم... امیرحسین، امیرمهدی کجایین شما؟؟!!!!؟؟؟!! آرادی وارد میـــشـــــــــــود (چه خودمم تحویل گرفتم الکی... ) من رفیق فابریک میخوام، پایه این؟؟!!؟؟!؟!؟ پس بزن بریـــــــــــــــم ولی مامانمو دوس دارم من چند روزه مریض شدم و هی مامانمو اذیت میکنم
مامان شیطون کوچولو
10 بهمن 89 10:23
سلام مامان مریم خوشحال شدم باهاتون آشنا شدم خیلی مطالبتونو دوست داشتم . موفق باشید
نازی
10 بهمن 89 13:37
سلام مریم جونم خوشحال شدم بهم سر زدی عزیزم وب خیلی قشنگی داری خوش بحال فرشته هات که مامان به این خوبی دارن بازم بهم سر بزن خانمی
ملیحه
19 بهمن 89 0:46
بازم سلام. من به جز کتاب درمان ناسازگاری و حسادت فرزندان 3تای دیگه رو دارم.که دوران بارداریم خریدمشون .باهات موافقم خیلی کتابای خوبین.
افسانه
29 بهمن 89 15:47
سلام خيلي وبلاگ مفيدي داري واقعا خسته نباشي