عشق زندگی من

روز عشق..............عشق به شما

1389/11/25 14:58
نویسنده : مامان مریم
574 بازدید
اشتراک گذاری

تصاویرشباهنگ Shabahang- Valentines Day Greetings

سلام پسر خوشگلم.امروز روز عشقه.و منم به تو که عشقمی تبریک میگم.به داداشم تبریک گفتم.واست اسباب بازی ابزار کار خریدم .خودت انتخاب کردی و خیلی ذوق داشتی و همش میگفتی مامانم ببین دارم وسایلت و درست میکنم.گلکم بعضی اوقاتم شیطونیت گل میکنه و میری ماشین داداشتم میگیری. این کارتا تقدیم به تو.خاله فرشته جون ممنون.

تصاویرشباهنگ Shabahang- Valentines Day Greetingsتصاویرشباهنگ Shabahang- Valentines Day Greetings

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان فرشته
25 بهمن 89 15:43
مریم جون وبی که گفتی رو پیدا نمی کنم دوباره برام می نویسی ؟
مامان شیدا
25 بهمن 89 16:50
سلام مریم جون از لطفی که داشتی ممنون.نی نی هاتو ببوس.از آشنایی با تو دوست عزیز خیلی خوشحال شدم.
مامان آوین
25 بهمن 89 19:57
سلام عزیزم مرسی که وبلاگ من سر زدی
دالی مامان نیکا
26 بهمن 89 8:57
مرمر جون من من حرفی ندارم اگه می خوای وبلاگ درست کنی برای حرف زدن باهم .. من استقبال می کنم و دوست دارم بیشتر با هم آّشنا بشیم ..
ن
28 بهمن 89 23:58
مریم جون سلام. خوبی؟ چه خبر ازوبی که گفتی