عشق زندگی من

یه روز با گل پسر

1389/12/21 16:50
نویسنده : مامان مریم
1,118 بازدید
اشتراک گذاری
سلام.مامانی



 امروز میخوام  از کارات بگم که از صبح تا  شب چه کار میکنی

صبح که تا ساعت ۹ خوابی وقتیم که بیدار میشی بد اخلاقی.و میگی مامان  ساوت (منظورت همون ساعته)چنده...بعد از تکون خوردن تو جات و ور رفتن با داداش کوچمولوت  بیدار کردنش از جات پا میشی  و با زور مامان دست و صورتت و میشوری بعد صبحانه میخوری.بیشترم تخم مرغ و پنیر ...و تازگی ها عسل و شیر.  از وقتی که مامان جون عادت داده به خوردن شیر و چیپف ..........خوردن شیر و دوست داری. پس مرسی مامان جون جیگر.... بعد از خوردن صبحونه میگی مامان پاشو اماده شیم بر یم بیرون.. خرید کنیم .موقعی که هوا خوب باشه میریم بیرون اونم تا مغازه بیشتر به خاطر سک سک...میگی بریم بیرون. بعد واست سی دی اموزشی زبانت و میذارم  فقط یک ساعت .وقتی که مامان مشغول کارای خونه میشه تو هم مشغول خراب کاری.........چه کار میکنی خوب برات میگم...اول از همه صدای داداش کوچمولت و در می اری .دوم تمام اسباب بازی هات  تو اتاقت پخش میکنی قبل از اونش میگی مامان ...مریم.....اشکال نداره اسباب بازی هامو اریزم(اخه اسباب بازی هاتو تو سبد گذاشتم) بعدا جمع  می کنم منم که اجازه  میدم......اما بعد از نیم ساعت بازی کردن اسباب  بازیهات همون جا هستند و جمع نمیکنی مامان باید با کلی بازی کردن باهات تو رو مجبور کنه جمع کنی بعضی اوقات که  مامان و میپیچونی..  هی میگی ارین بذار اخه واست یس دی ارین گرفتم که اموزش رنگ و اعداد  و شکله دوست داری البته یه روز در میون برات میذارم..وقتی هم مامان داره داداش و شیر میده یا میخوابونه تو جلوی ظرف شویی هستی و داری دستت و میشوری یه ذره که لباست و خیس کنی  سریع میری عوض میکنی اخه از  اینکه لباس خیس تنت باشه بدت میاد تا مامان صدات میکنم بدو میای پایین.  بعد مامان غذا درست میکنم تو هم میای پیشم  وقتی غذا اماده شد مامان به زور بهت غذا میدم اخه بد غذایی .بعد که میشینی کارتون  پنگول جون میبینی و تو اون مدت ارومی با پنگول شعر میخونی deborah.mihanblog.comدر همون حین اگه داداش جونت بیاد پیشت میزنیش ...وقتی میگم مامان نزنش کوچولو گناه داره میگی اخه میاد پیشم نمیذاره کارتون ببینم . مامانم همیشه یه پاش تو اشپزخونه و به نظافت خونه میرسه   یه پاشم تو اتاقت که ببینه داری چکار میکنید اخه داداشتم یه جا بند نمیشه یه پاش پیش منه یه پاشم پیش تو .بعد از کارتون مامان به زور میخوابونمت مثل الان که خوابیدی البته روی پاهام میخوابی ...اگه نی نی مون بذاره (اخه تا میخوابی داداشت طاقت نداره و میاد با ااااا کردن و پیشت خوابیدن باهات بازی میکنه یعنی داداش بیدار شو اما مامان نمیذاره ادامه بده یه....۱... ۲ ساعتی میخوابی .بعد که بیدار شی بازم کسلی تا که میگی مامان بیا خمیر بازی بیا نقاشی بکشیم.... بیا درس بخونیم deborah.mihanblog.comاخه به بن بن بن میگی درس ....برای هر کدوم تو زمون های مختلف وقت میذاریم مثلا نقاشی که ده دقیقه....بن بن بن و دوست داری زیاد میشینی پاش با اثباب بازی هات بازی میکنی و هیچکدوم و ه دادات نمیدی اگه من ازت بخوام اثباب بازی و که دوست نداری بهش میدی و حتی اثباب بازی داداشتم میگیری .   .از این طریق سرگرمت میکنم تا کمتر داداش کوچولو تو اذیت کنی ...
تا شب که بابا بیاد ورجه وورجه میکنی....دو روز در میون هم حموم میکنی البته چون هوا سرده باید بیشتر مواظب باشم.خلاصه این کلیش بود...تازه هر چی به داداشت بگم یعنی نازش بدم با اینکه همیشه تو ...تو ی الویتی ولی میگی به منم بگو... ...(.روز به روزشم برات مینویسم که مثلا الان داری چکار میکنی.....)خب صدای داداشتم در اومد از خواب بیدار شده خوشملم.دوستون دارم.
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مریم
2 بهمن 89 18:50
آخه چه وبلاگ بامزه ای داره نینی خوکشلتون
آذر
2 بهمن 89 23:33
سلام مامان مریم خسته نباشه از دست این وروجک ها که یه دنیای پر از سرو صدا و خرابکاری دارند،خوشحالم از آشنایت ببوس وروجکاتو

سلام عزيزم .مرسي گلم .بوس بوس.وب شما هم باز نميشه.
مامان فرشته
3 بهمن 89 1:48
خسته نباشی مامان مهربون


سلام مامان فرشته گل و مهربون شما هم خسته نباشي.
پرنیان
3 بهمن 89 9:52
سلام خوشحالم از آشناییون 2 تا کو چولو داشتن خیلی سخته موفق باشید


سلام عزيزم منم خوشحالم .از اشنايي با شما گل.وبتون باز نميشه عزيز.
ملیحه مامان ستایش
3 بهمن 89 13:52
سلام مریم جون از آشنایی با تو خوشوقتم. وای چیکار میکنی با دوتا نی نی. خدا برات نگهشون داره. ممنونم از اینکه بسراغم اومدی. راستی بعضی از مطالبت روانشناسانه است. از خودته یا از جایی گرفتیشون. میبوسمت


سلام مليحه جان ممنون جيگر.والله شايد مربوط به رشته ام باشه که ليسانس معلمي دارم و شايد خوندن کتاب که هر دو ادغام شده..........ولي هنوزم ناواردم و بعضي جا ها نميدونم با اين فسقل چه جوري برخورد کنم.
نسترن
4 بهمن 89 7:36
سلام مامان مهربون. خیلی خوبه که با 2 تا بچه واسشون وقت می ذاری. به من انرژی می دی. خدا نی نیای گلتو نگه داره


سلام نسترن جان .ممنون .انرزيمم اونقدرا هم زياد نيست .ولي خب تا کوتاه بيام کتاب ميخونم.البته کو ساعت بيکاري.خدا هم ني ني گلت تو واست نگه داره.بوس بوس
ملیحه مامان ستایش
4 بهمن 89 11:31
سلام مریم جون پیوند وبلاگت رو گذاشتم توی وبلاگ ستایش دوست دارم از این به بعد از راهنمایی هات استفاده کنم. خوشحال میشم لینک ستایش رو توی وبلاگت ببینم. راستی نمیدونم چی شد رفتم پاسخ بهت بدم نظرت رو پاک کردم ببخشیدعزیزم
الهه(مامان رضا)
4 بهمن 89 17:28
سلام مریم جون امیر مهدی خوبه ؟
مریم جون مندیروز خونه دستم بودم یکی از بچه ها توکلاسای نابغه کوچک شرکت کرده بود و خیلی راضی بود منم خیلی طالب شدم برم اگر توهمدوست داری بگو بهت اطلاعاتش رو بدم حتی اگر نتونستی تو کلاسا شرکت کنی میتونم یه سری راهکار مناسب برای پرورش ذهن بچه ها بهت بگم خیلی جالبه دوستم الان دخترش یک سال و 7ماهشه وقتی سب رو میبینه میگه "اپل"یا عکس گربه میبینه میگه "کت " جالب اینه که بدونی روزی 5دقیقه بیشتر هم وقت نذاشته ولی راهکار مناسبی رو یادشون دادن حالا اگر خواستی بگو بیشتر بهت اطلاعات میدم .
درضمن نگفتی کدوم حوالی هستی ؟
من یه مغازه تو خیابون بهار پیدا کردم که لباسهای بچگونه داره با قیمتهای باور نکردنی نه اینکه الان حراج کرده باشه همیشه قیمتهاش خیلی خیلی ارزونه اگر خواستی بگو بهت آدرس دقیق بدم مطمئن باش پشیمون نمیشی.
منتظر ت هستم به ما سربزن
فعلا بای



سلام عزيزم .مرسي .چه جالب.اره خوبه...بگو بهم.ولي بهترين چيز بن بن بن خودمونه...يه سري کارته که بابچه کار ميکني و ميتوني کلمه بهش ياد بدي مثل بابا مامان دست چتر و خيلي چيزها که بچه ميتونه بخونه.....

آذر
5 بهمن 89 21:03
سلام چه خوبه که همه ی نی نی های وبلاگی با هم دوست باشن و از حال هم باخبر اگه تمایل داشتی واسه تبادل لینک یه خبر بده
آذر
5 بهمن 89 21:04
نمیدونم اما 2 روزه که خودمم همین مشکل و با وب داشتم انشالا زود درست میشه
سودابه
6 بهمن 89 1:52
سلام و ممنون از این که به ما سرزدی . برای شما و امیر مهدی عزیز زندگی پر از شادی و سلامتی آرزو می کنم.
يلدا
6 بهمن 89 12:07
سلام مرسي بهم سر زدي خيلي بچت شيطونه خدا حفظش كنه
مامان
9 بهمن 89 23:58
وااااااای 2 تا نی نی با هم داشتن که خیلی خوببببببه.. مرسی به وبلاگ نی نی "چشم قشنگ ما" سر زدی عزیزم..