عشق زندگی من

یه روز جمعه

1389/12/21 16:54
نویسنده : مامان مریم
514 بازدید
اشتراک گذاری
                                    

سلام ما مانم .تو الان دو روزه خوشحالی چون ما مان جون و بابا جون اومدن پیشمون و هر کاری که دوست داری میکنی همشم میگی من چی اخورم نمیدونم چرا به اول هر  کلمه ای( ا )اضافه می کنی" مثل اریم=بریم   ** بخوریم= اخوریم  ** بگیرم=اگیرم  و .......

جمعه هم با مامان جون اینا رفتیم هفت حوض  و از شهر کتاب برات کتاب خریدم.

***کتاب قاصدک =مهارت نوشتن=بنویسیم**جالبه...گرچه بعضی مطالبش برای سن تو زوده اما کلا از کتابش خوشم اومده و میخوام ۲ -۳-۴ بگیرم.
***از سری کتاب های کودک و علوم....کودک و طبیعت

این سه تا کتاب و برات خریدم. گرچه بعضی اوقات دوست نداری با این کتابا ور بری اما کلا دوست داری.هر وقت هم می بینی مامان دارم کتاب میخونم بدو میکنی کتابت ات و میاری.ولی هنوز مامانی احساس میکنم کمه برات.اخه بعضی از همسن و سالات یا کوچکتر از تو مهد می رن و خلاصه نکاتی رو یاد میگیرن.تو گلکم و امسال پاییز فرستادمت اما بعد از سه هفته رفتن به مهد مریض شدی اونم دو هفته ..دیگه مامان و بابا پشیمون شدیم و نفرستادیمت.
از بن بن بن گرفته تا  معمای انگشتی اردی....ذهن پویا...از سری داستانهای می می نی.........نرم افزار اموزشی ارین........سی دی زبان.............کتاب های نقاشی ...و.....برات خریدیم اما هنوز فکر میکنم خیلی کمهماشاالله هزار ماشاالله به شما دو تا گل زندگیم.برم که الان دایی جون با کامپیوتر کار داره  .فداتون بشم.
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان فرشته
10 بهمن 89 21:12
عالی بود مامان مریم عزیز
مامان الی
11 بهمن 89 11:54
خاله بیا منو به داداشام نشدن بده...
الهه(مامان رضا)
13 بهمن 89 0:24
سلام مریم جون من 2تا مطلب از نابغه کوچک نوشتم خوندی ؟ اگر خوندی حتما نظرت رو بگو . به وب آشپزیت هم سرزدم خیلی خوبه فقط یه کمی با روش تغذیه رضا که دکترش گفته بود فرق داره که حتما برات مینویسم.
مامان فرشته
14 بهمن 89 14:37
سلام اومدیم نبودین می ریم بعداً می آیم بوس
سودابه
15 بهمن 89 2:45
سلام و خسته نباشید. مرسی از راهنماییهای خوبت
آذر
16 بهمن 89 20:26
واسه دوستی بیشتر و تبادل نظر یه کلوپ تو نی نی سایت گذاشتم با عنوان نی نی وبلاگیها بیایید ساعت هایی که میتونی بیای و اعلام کن به بقیه هم بگو
مامان پریا
28 بهمن 89 15:46
خیلی وبلاگ خوبی دارین باز هم مطلب بذارین . ممنون