عشق زندگی من

عشق زندگی من

1390/6/4 2:29
نویسنده : مامان مریم
1,929 بازدید
اشتراک گذاری

و

Hello Kitty emoticon

سلام عزيز مامان.
تو هفته گذشته يه سر رفتيم نوشهر و تو همش ميگفتي مامان حالم بد ميشه چکر کنم  

هر کاري کرديم قرص نخوردي و لي خوب تو جاده يه بار حالت بد شد.

داداشت که ايندفعه بهتر از سري قبل ي بود. ولي جواد جون اصلا حالش بد نشد. تازه بازيگوشيم ميکرد

.منم که فداي اون چشماي مثل ماهتم که بر ميگشتي و ميگفتي ديدي گفتم حالم بد ميشه چکار کنم

.الهي قربونت بشم که بابا بهت ياد داده تا قبل از اينکهحالت بد بشه خبرش کني قربونت بشم که سريع دهنت و نگه ميداشتي تا بابا يه جا واسهniniweblog.com

..الهي قربونت بشم.عزيز دل مامان

.تا بابا يه ذره تند ماشين و ميرونه تو خوشمل مامان صدات در مياد و ميگي يواش بابا ارومتر

.مامان ببين بابا تند ميره.

قربون اون شيرين زبونيات که مامان عاشقتم 

.عاشق وقتي که کار اشتباه ميکني و دعوات ميکنم و ميگي مامان مگه چکار کردم
.نميدوني چقد دوست دازم با هم بازي کنيم شيطوني کنيم اما مامان تنبله و زود خسته ميشم.

تو شمالم که تا تونستي دوچرخه سواري کردي. 

بعدم رفتي  امير علي رو ديدي اخه اقطاري خونه اشون دعوت بوديم

و سما مثل اقاها بر خلاف قبل که دعواتون ميشد بازي کردين .

با بابا امير  و بابا جون  ميرفتي بيرون.تو کارا يعني تو جمع کردن وسيله کمک ميکردي.

و تا ميتوني از مغازه مامان جون خوراکي ميخوردي

.الهي فدات بشم که مامان جون دل نداره منيا بابا دعوات کنيم و بدو مياد به هواخواهيت


.اينقذر دوستت داره که دوست نداره کسي دعوات کنه.deborah.mihanblog.com

مامان بزرگ و بابا بزرگا عاشق نوه هاشونن مثل مامان جون و بابا جون تو که هر سه تا تون و دوست دارن و تو عزيزتر.

جديدا که از مامان جون و بابا جون کفش اسکيت خواستي و مامان جونم گفته برات ميخرم

.هي ميگي مامان مثل پرهام ميخوام بعد به مامان جون ميگي رنگش قرمز باشه

.اسباب بازي هاتو به کسي نميدي و با داداش سر همين قضيه دعواتون ميشه و منم ميام ميانجيگري ولي همين که دعواتون ميکنم فوري به هواخواهي هم در مياين

.قربون داداش کوچولوتن بشم که هر کاري تو ميکني اونم انجام ميده و گاهي اوقات باعث خنده و تو دلم

قربون صدقه رفتن.اينقدر نازتون ميدم که گاهي حفظ ميکنيد و تا ميگم عسلاي من دنبالش ميگي جيگراي من...


موقع برگشتن به تهران نمياومدي و ميگفتي پيش مامان جون هستم تو برو

.و وفتي ميگفتم گريه کني چي.دلت تنگ شه چي

.ميگفتي خوب تو بمون امير حسين با با بابا بره.اينقدر  گفتم به هيچ صراطي راضي نميشدي تا دايي گفت

بيا بريم پلي اسيشن بازي ميکنيم دوييدي سوار ماشين شدي بعد گفتي حالم بد ميشه.

البته اين سري تا تهران خواب بودي چون بعد از ظهر راه افتاديم

.وقتي از خواب بيدار شدي گفتم بلند شو بشين گفتي نه  اونجا خبر از کوه رو ببينم حالم بد ميشه.

به کيک ميگي تيتdeborah.mihanblog.com 

.اخه نه اينکه ماتمکان جون اينا خوب ازت نگه داري نميکنن نه بهتر از من مواظب تو هستند

و از شما نگه داري ميکنن اما دلم طاقت نمياره دلم تنگ ميشه و گرنه بابا که ميگفت بذار بمونه دوست

داره اما من ت  نميتونستم.دلم اينگار داشت يه چيز گرانبها رو اونجا ميذاشت.

عاشقتم امير مهدي دويستت دارم و دوست دارم

جلوي خودم باشي دوست دارم باهات حرف بزنم از بس اينجا تنهام تو همزبان مني.

وقتي ميگفتم دلم تنگ ميشه و راهم نزديک نيست که بيام سر بزنم

قتي همسايه مامان جون گفت خوب زماني که زن بگيرن ميرن اونوقت چي.اون لحطه دلم لرزيد. 

گفتم نه.يعني تو دلم گفتم.يعني اينطوري ميشه.نه تو و اميرحسين من و تنها نميذاريد و پيش من هستيد

.حالا بزرگ شديد و ازدواج کردين انشاالله انشاالله هرجا هيستيد نبايد منو و باباتون و فراموش کنيد



و بهمون سر بزنيد.دل منو و شما دو تا گل پسرام عاشق شمام زندگي منيدniniweblog.com

.اميدوارم بچه ها هر جا که هستند خوب و خوس و سلامت باشن و در کنار پدر و مادرشون..

دل من اون لحظه اي که ميخوري زمين اون لحظه اي که دردت و ميگيره و گريه ميکني و صدام ميکني

.اون لحظه اي که هواخواهي منو و ميخواي اون لحظه اي که بابا دعوات ميکنه به خاطر کار اشتباهي که

انجام دادي و صدام ميکني.اون لحظه اي که شيطوني ميکني و ميخوام دعوات کنم با اون چشات و خنده

زيرکانه ات نميذاري..اون موقع اي م که با شيرين زبوني به خواسته ات ميرسس و تموم لحظه لحظه همه


و همه غش ميره و دوستت دارم چون مادرم و عاشق شما.زيniniweblog.com
شما عزيزاي مثل گلم.{{{

موقعي که ميخوايم بريم بيرون و ميگي مامان جيزي واسمون نخر بريم بيرون

و وقتي ميريم بيرون با شيرين زبوني  دل مامان و ميبري و براي تو و داداش اسباب بازي ميخرم


.قربونت بشم.خوب جیجلم خوابم گرفته تو و داداش خوابین.و من دارم برات مینویسم

بقيه رو بعدا مينويسم.شب بخير.کوچولوي باهوش من 


.مامان دوستت دارم به اندازه دنيا دنيا عاشقتم. 


هميشه سالم و سلامت باشين گلاي من. امين خدايا هزاران بار شکرت .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

سيدمهدي
6 شهریور 90 7:23
سلام. آپ جالبي بود آدم زود با مطالبش ارتباط برقرار ميكنه پسملي گلت رو هم ببوس
مامان هوراد
6 شهریور 90 13:58
جیگرت برم که تو جاده حالت بد می شه
سودابه
8 شهریور 90 1:19
با آرزوی سلامتی و شادی و دل خوش برای تو دوست خوبم و خانواده مهربونت ،کمی پیش تر عید فطر رو تبریک میگم و براتون بهترینها رو آرزو میکنم.
محمد گیان
8 شهریور 90 10:46
صدای پای عید میآید و دل مومن بر سر دو راهی آمدن عید رمضان و رفتن ماه رمضان بلا تکلیف است. از آمدن آن یک دل شاد باشد یا از رفتن این یک محزون؟ عید فطر پاکترین و عیدترین عیدهاست چرا که پاداش یک ماه عبادت و شست و شوی جان در نهر پاک رمضان است. عیدتان مبارک
الی
8 شهریور 90 14:57
عید است و دلم خانه ویرانه، بیا این خانه تکاندیم ز بیگانه، بیا یک ماه تمام مهیمانت بودیم یک روز به مهمانی این خانه بیا عید سعید فطر پیشاپیش مبارک
فرشته مامان امين رضا
12 شهریور 90 11:56
سلام پست قشنگي بود آدم دلش باز ميشه. هميشه شاد باشين وسلامت .
مریم
15 شهریور 90 12:00
سلام خوبین عزیزم همیشه به مسافرت حتما خوش گذشته
فرشته مامان امين رضا
20 شهریور 90 13:24
اپم
حنانه
24 شهریور 90 12:06
امیدوارم زندگیت همیشه خوب و شاد باشه منم یه وبلاگ کوچولو دارم مطالبم خیلی قشنگ نیست ولی خوشحال میشم بیایی ببین خوبه یا نه ممنونم بابااااااااااااااااااااای
مامان یکتا
29 شهریور 90 9:06
سلام خاله جان کجایی کم پیدا عزیزم تو هم بی معرفت شدی سری به ما هم نمی زنی یک بوس بزرگ برای گل پسرم
فرشته مامان امين رضا
4 مهر 90 7:31
سلام خانوم خدا حفظ كنه اين گل پسر بانمكوازطرف من ببوسش آپم سري بزن
فرشته مامان امين رضا
21 مهر 90 8:14
آپم
ماتاتا
28 مهر 90 22:05
وای خدا،خاله قربونت بره امیرمهدی جان
مامان امیر علی
3 آبان 90 7:43
خدا حفظش کنه این نی نی های نازو .ماشاله و ماشاله به این مامان .خیلی ناز می نویسی .
مامان هوراد
3 آبان 90 15:15
عزیزم من هم توی جاده حالم بد می شه کوچولو هم دردیم امیدوارم خوش گذشته باشه بوس بوس
فرشته مامان امين رضا
14 آبان 90 13:52
سلام آپم
سودابه
8 آذر 90 0:50
زندگی همینه دیگه . ماها والدینمونو ترک کردیم و بچه هامون هم یه روز ما رو ترک میکنند . الهی که هر جا هستند همیشه سلامت باشند.
مامان امیر علی
7 دی 90 6:57
سلام خانمی ماشاله گل پسر عزیزم به ما سری بزنید دوست داشتین کد 120 بهش رای بدین ممنون
فرزانه
14 تیر 91 14:40
عزییییییزم چه بانمکه.. چه پسر نازی داری خدا واست نگهش داره عزیزم وبلاگت خیلی جالب بود وای چه روزای شیرینی دارید شما