عشق زندگی من

فرستادنت به مهد

1390/1/19 14:15
نویسنده : مامان مریم
1,479 بازدید
اشتراک گذاری
سلام عسلم.. 

.وقتی از مسافرت اومدیم  عزمم و جزم کردم تا بفرستمت مهد.شکلک های بهاره


اولین کاری که کردم دنبال مهد برای تو بودم

.مهدی که هم تعدا بچه هاش کم باشه ...هم سنین بچه ها از هم جدا باشه..امکاناتش خوب باشه..

بهتر رسیدگی کنند و تو خوشت بیاد بع از کلی چرخیدن.

چشمم خورد به خانه فرهنگ که تمام امکانات توش بود

هم سنین بجه ها جدا کلاش داشتندهم انواع کلاسهاا رو دارا بود

و هم رسیدگیشون خوشم اومد
 

که چهارشنبه ای اسمت و نوشتم و تو هم یه دو ساعتی اونجا بود و بازی میکردی گرچه قبلش

هی میگفتی منو مهد قبلیه بفرست به خاطر اینکه تو حیاطش وسیله بازی داشت

اما وقتی اینجا رفتی خوشحالی کردیقلب

.و از اول تا اخر به گفته مربی ات قابلمه اثباب بازی دستت بودتعجب

و وقتی ام اومدم دنبالت قالمه رو میخواستی بیاری خونهقلب
تعجب
.حتی وقتی خانوم مربی گفت چترت و بده من قابلمه رو ببر قبول کردیچشمک

.اخه یه دفعه بارون شدیدی شروع به باریدن کرد بر عکس صبح که هوا افتابی بود ظهر بارونی شد.

تازه  تاتر و پارکم بجه ها رو میبرن به گفته خودشون و اگه مادری دلنگران بشه برای بار اول و دوم

مادرم میتونه با بچه اش بره.کلاش زبانم داره میخوام اسمت و بنویسم.تا زبان هم یاد بگیری.

امیدوارم همه موفق و موید و سلامت باشند شما عزیزای دلمم باشید.فداتون بشم.not worthyrose

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

دایی جون
19 فروردین 90 14:31
زیبا بود امیدوارم خوشش بیاد
محمدحسین عشق جاودان
19 فروردین 90 19:14
سلام .خداروشکر که سال جديد رو به خوبي و خوشي شروع کردين .من هرکاري مي کنم که محمدحسين جونم رو بزارم مهد نمي مونه و همين منو کلي گرفتار کرده باورتون نمي شه واسه اينکه مهدبمونه کلي نذر و نياز کردم .موفق باشيد
گروه بالی گل
20 فروردین 90 0:36
با سلام خدمت شما خوشحال می شویم که از وبلاگ ما هم دیدن کنید گروه (بالی گل) متخصص در جشن های کودکان وبلاگ ما هست :::: http://baligol.loxblog.com
مامان غزل
20 فروردین 90 1:10
سلام عزیزم. موفق باشی جوجه کوچولو
مامان یکتا
20 فروردین 90 8:37
سلام گلم از طرف من روی پسر گلت راببوس من هم می خواهم یکتا کمی بزرگتر شد بفرستم مهد نمی دانم چه کار کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟
mamane amirali
21 فروردین 90 19:52
mersi azizam.boossssssssssss.
سارا
23 فروردین 90 2:14
چه کار خوبی کردی فرستادیش مهد